مجازی ها مرگ را نمی فهمند
بسم الله الرحمن الرحیم
امشب به چراغ های سقف سالن یک درمانگاه خیره شده بودم،از همه ی خاطرات گذشته تا این روزهای سخت بی کسی و تنهایی رو مرور میکردم.
زمانی اگه کسی میرفت بیمارستان ،یک عده از تیرو طایفه اش ،به صف میشدند و میرفتند عیادتش.
اما رسیدیم به جایی که اگر بمیریم کسی نخواهد فهمید.
بیشتر از همه ،مجازی ها نمیفهمند.
وقتی بمیری،وبلاگت را باز میکنند و میگویند چقدر خوش به حالشه که آنقدر در دنیای واقعی غرق شده که دیگر سری به این بلاگفای خراب شده و دوستانش نمی زند.بعد با خشمی پنهان وبلاگت را می بندند و می روند که می روند
در حالیکه تو در قبر،با عالم خوش فراموش شدگان انس گرفته ای....
چه روزگار تلخیست
پ.ن
از خدا هیچ چیزی بعید نیست،شاید با این پست بهم حق اشراف بده که با وجود وارد شدن به دنیای ارواح،باز بیام وبم و اونو بروز کنم.اما دیگه کی دوست داره با روح در ارتباط باشه؟🤭😆🤣
