حالا نه مرحوم امید جهان چهره ایه که بشه براش مطلبی پست کرد و نه شرکت کنندگان در مراسم ختمش قابل توجه
ولی رقص خواهران بزک دوزک کرده شو در حال سینه زدن و هلهله ،کجای دلم بگذارم؟
این مراسم های ختم هنرمندان موسیقی اگه مثقالی ثوابش برسه به مرحوم ، من همینجا حالنامه رو تعطیل میکنم .
آنچه که از تجارب نزدیک به مرگ بدست آوردم و از روایات مربوط به کفن و دفن و ختم دستگیرم شد خلاصه اش اینه که
فقط تلاوت قرآن به نیت آرامش مرحوم و ادعیه ی آرامش ایجاد کننده مثل زیارت عاشورا و دعاهای مربوط به دفن میت میتونه فایده ای داشته باشه براش.
حالا اینم هست که قرآن فقط برای کسانی که آیاتشو انکار نمیکردند و احکام و فرامینشو عمل میکردند، باعث آرامش و سکینه برای میت هست.نه برای هر ننه قمری که نمیدونه قرآن با کدوم قاف نوشته میشه.
جالبه که هنرمندان موسیقی تا زنده اند گرفتن عکس با زنان بازیگر ایکس و ایگرگ در کنسرت براشون مهمه که در فضای مجازی پربازدید بشن.
همین میمیرند ارادتشون و کارهاشون در وصف ایمه اطهار ع ،بولد میشه. البته اگر داشته باشند!
این سیاه کردن های عوام الناس تا کی میخواد ادامه پیدا کنه؟ پس کی مردم رشد فرهنگی میکنند؟
که زیر علم امثال سیدجواد هاشمی سینه نزنن؟
که تو مراسم ختم امید جهان رو به جمعیت میگه
هلهله کنید امروز روز دامادی امیده
آخه یکی نیست بهش بگه تقسیم کننده ی بهشت و جهنم کی بودی تو؟
چقدر امید جهان تونسته دل مردم و متوجه آخرت کنه و کار عام المنفعه انجام داده و دست نوازش به سر یتیم کشیده و ....
اینها رو اگه داشت رو کنید.وقتی نیست بیخود دامادش نکنید .بگذارید بدون عذاب اضافه بر سازمان، عذاب آخرتشو بکشه.
دیگه پیامبران و ایمه اطهار ع که دروغ نمیگن .عمریه به ما گفتن چی به درد میت میخوره و چی باعث عذابشه. دست بردارید از این بدعتها و من دراوردیهاتون.
+ نوشته شده در یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۴ ساعت 13:4 توسط رضوان
|