حرم

از صحن بزرگ پیامبر اعظم دعاگویتان هستم.

هیچ بودن

میدانی

من بزرگ شده ام در نداری و بی توجهی

اگر داشته ام ،وانمود کرده اند که مهم نیست .

زندگی ام با نادیده گرفتن و فقدان و فراموش شدن ، غربت و گمنامی عجین شده .

گمانم به این است که این ریتم تا لحظه ی مردن با من هست.

بدون دیده شدن ، بدون هیچ گونه نگاه توجهی از جهان

چون ستاره ای که درخششی کرد و خاموش شد ،خواهم مرد

اما

هیچکدام باعث نشده که یادم برود خداوند حواسش بمن هست.

من وجود دارم و این برایم بسیار عظیم است.

بر قله ی جهانیم

تیم ملی نجوم و اخترفیزیک ایران قهرمان جهان شد.تیم ملی المپیاد نجوم و اخترفیزیک ایران برای دومین سال متوالی در بین ۶۴ کشور شرکت‌کننده در المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک هندبا کسب 5 مدال طلا عنوان قهرمانی جهان را کسب کرد.
درود بر این نوجوانان افتخارآمیز.

یه مطلب من اضافه کنم.کشوری که نخبه پروره،دانشمندپروره ، شرایط اجتماعیش ،آموزش و پرورشش، سبک زندگیش به علم جهانی رتبه می بخشد خاموش شدنی و متوقف شدنی نیست.بعضی ها میگن اینا فرار میکنن و میرن به جاهای دیگه خدمت می‌کنند.این از اصل موضوع که جمهوری اسلامی ایران محل زایش و قدبرافراشتن دانشمندانه فیزیک و نجوم و موشک و هوا فضاست ،چیزی کم نمی‌کند.دشمن اینو کاملا می‌داند و از بین بردن اقتدار و امنیت ایران را به همین خاطر در برنامه ی اولش قرار داده.بی شک اسلام به رشد و بالندگی فرزندان این مرزوبوم دامن زده ولی چرا جامعه شناسان و محققین اینو ثابت نمیکنند ،دلیل بر ضعف نگاه دولتمردان ماست. نمی‌خواهیم بگیم ژنتیک موثره که بگن نژاد پرستیم،میخواهیم بگیم بستر رشد مهمتر از اونه.

به دعایش

ما که از رخدادهای عالم ملکوت بی‌خبریم، ظواهر امر را به دست اتفاق می بینیم.

میبینیم که پدر و مادرمان مسلمان بوده اند و راه مسجد و گریه و اشک را عمری برای مصائب اهل بیت بلد بودیم .

خیال میکنیم اینها همه عادی و اتفاقی است. اما اگر دست عنایت و توجه پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله را به دعا و التماس بر درگاه خداوند یکتا می دیدیم ،ان وقت می‌فهمیدیم که برای مسلمان شدن ما و نزدیک بودنمان به راه مستقیم و شناخت احدیت، چقدر مدیون دعای ویژه ی حضرتش هستیم.

این دنیا که نه اما ان دنیا خواهیم دید که بر خلاف هزاران هزار کافر و گمراه ، این لطف عظمای پیامبر، باعث خشنودی خداوند متعال نسبت به ما شده و عمر کم را بی خبر در راه عبادت خداوند گذراندیم و نجات یافتیم.
"داغی اگر نبود که گریان نمی شدیم
لطفی اگر نبود مسلمان نمی شدیم

یا ایها الرسول بدون دعای تو
از پیروان عترت و قرآن نمی شدیم

رحلت پیامبرگرامی اسلام و شهادت امام حسن علیه السلام تسلیت باد.

شعری برای من

این شعر نوی گیلکی رو استاد در توصیف تلاش من برای نوشتن کتاب اجداد سروده.

شرمنده ام که گیلک نیستید.اگر هستید برگردانشو کامنت کنید.

کال جیر سو آشپزخانه مئن

زنای

ورخ زَنِه هساپیشه

نیویسه دسان خسته اَمرأ

نام اَویران تاریخه

تقویم وَره مِئن.

پی نوشت

یاد بگیرید یه کم 🤣